นโยบายการคืนเงินและการคืนสินค้า
Overview
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
- Book with obvious signs of use
- CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
- Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
การคืนเงิน
เมื่อได้รับและตรวจสอบการคืนสินค้าของคุณแล้ว เราจะส่งอีเมลแจ้งให้คุณทราบว่าเราได้รับสินค้าที่คุณส่งคืนแล้ว นอกจากนี้เรายังจะแจ้งให้คุณทราบถึงการอนุมัติหรือการปฏิเสธการคืนเงินของคุณ
หากคุณได้รับการอนุมัติ การคืนเงินของคุณจะได้รับการดำเนินการ และเครดิตจะถูกนำไปใช้กับบัตรเครดิตหรือวิธีการชำระเงินเดิมของคุณโดยอัตโนมัติภายในระยะเวลาไม่กี่วัน
การคืนเงินล่าช้าหรือขาดหายไป
หากคุณยังไม่ได้รับเงินคืน ให้ตรวจสอบบัญชีธนาคารของคุณอีกครั้งก่อน
จากนั้นติดต่อบริษัทบัตรเครดิตของคุณ อาจใช้เวลาสักครู่ก่อนที่การคืนเงินของคุณจะถูกโพสต์อย่างเป็นทางการ
ถัดไปติดต่อธนาคารของคุณ มักจะต้องใช้เวลาดำเนินการก่อนที่จะผ่านรายการคืนเงิน
หากคุณได้ดำเนินการทั้งหมดนี้แล้ว แต่ยังไม่ได้รับเงินคืน โปรดติดต่อเราที่ {support@sangwijit.co.th}
สินค้าลดราคา
สามารถขอคืนเงินได้เฉพาะสินค้าราคาปกติเท่านั้น สินค้าลดราคาไม่สามารถขอคืนเงินได้
การแลกเปลี่ยน
เราจะเปลี่ยนสินค้าเฉพาะในกรณีที่สินค้ามีข้อบกพร่องหรือเสียหายเท่านั้น หากคุณต้องการแลกเปลี่ยนเป็นสินค้าเดียวกัน โปรดส่งอีเมลถึงเราที่ {email address} และส่งสินค้าของคุณไปที่: {physical address}
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.